Obiektywnie z linków podanych przez Chestera:
VW Phaeton 3.0 V6 TDI-CR: moc 165kW/4000, max moment 450/1400-3250
BMW 530d: moc 170kW/4000, max moment 500/1750
A w temacie elastyczności to tak się zastanawiam... diesele są super elastyczne i strasznie się za to je chwali, mają tylko ten problem, że ich biegi są jobczo krótkie. Ostatnio zdaje się Mikrus narzekał, że jak się chce dynamicznie wyprzedzić to trzeba się namachać biegami. Nie mówiąc o ruszaniu z którką jedynką... :?
Wychodzi straszna bryndza, bo benzyna pali jak smok, w dieselu trzeba się namachać. Wychodzi, że jest jedno proste rozwiązanie i nazywa się DSG :P
VW Phaeton 3.0 V6 TDI-CR: moc 165kW/4000, max moment 450/1400-3250
BMW 530d: moc 170kW/4000, max moment 500/1750
A w temacie elastyczności to tak się zastanawiam... diesele są super elastyczne i strasznie się za to je chwali, mają tylko ten problem, że ich biegi są jobczo krótkie. Ostatnio zdaje się Mikrus narzekał, że jak się chce dynamicznie wyprzedzić to trzeba się namachać biegami. Nie mówiąc o ruszaniu z którką jedynką... :?
Wychodzi straszna bryndza, bo benzyna pali jak smok, w dieselu trzeba się namachać. Wychodzi, że jest jedno proste rozwiązanie i nazywa się DSG :P
Komentarz